Splošni pogoji poslovanja spletne knjigarne www.knjizna-polica.si

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti med upraviteljem spletne knjigarne in uporabniki.

Registracija uporabnika

Obiskovalec se lahko registrira kot uporabnik spletne knjigarne tako, da izpolni registracijski obrazec in si ustvari svoj uporabniški profil. Z registracijo pridobi uporabnik pravico do uporabe spletne knjigarne www.knjizna-polica.si ter storitev in ugodnosti, ki jih ta nudi.

Z uporabo spletnega mesta obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.

Točnost podatkov

Upravljalec ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.

Naročilo in dostava knjig in ostalih prodajnih artiklov

Vsa naročila, prejeta do 12:30, bodo še isti dan odpremljena prek ponudnika poštnih storitev v kolikor so artikli na zalogi. Za artikle, ki jih na zalogi trenutno nimamo, veljajo spodnji roki dobave:

– knjige: 5-6 dni

– ostali artikli: do 10 dni

Dobava naročila je nato odvisna od ponudnika poštnih storitev (ponavadi traja 1-2 delovna dneva). Naročila prejeta v petek po 15. uri, ob sobotah, nedeljah ter med prazniki bodo obravnavana kot naročila prejeta v naslednjem delovnem dnevu in bodo odpremljena kot zgoraj opisano.

Cene za dostavo po celotni Sloveniji so enake. Naročnik plača stroške dostave po spodnjem veljavnem ceniku, cenik velja le za Slovenijo. Pakete odpošlijamo preko dostave Pošte Slovenije. Cenik najdete na spletni strani ponudnika, in sicer www.posta.si.

Cene

Vse navedene cene artikov v spletni knjigarni www.knjizna-polica.si so navedene v evro denarni enoti (€ ) in že vključujejo 5 % oz. 22 % DDV. Cene veljajo do preklica. Cena poštne storitve se obračunava posebej po veljavnem ceniku pošte Slovenija.

Knjige v spletni knjigarni se prodajajo po rednih cenah, razen artiklov v akciji označenih z AKCIJSKO CENO.

Načini plačila in plačilni pogoji

Na voljo so vam trije načini plačevanja:

  • po predračunu
  • po povzetju
  • s plačilnimi karticami

Postopki posameznih načinov plačevanja so opisani na spletni strani namenjeni za pomoč uporabnikom: Pogosta vprašanja / Kako lahko plačam naročeno blago? Možna so le plačila v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine ostanejo naročeni artikli last spletne knjigarne.

Za prednaročila velja le možnost plačila po predračunu ali s kreditnimi karticami oz. Moneto.

Splošni pogoji poslovanja spletne knjigarne www.knjizna-polica.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja (osebni prevzem ali dostava po pošti).

Kupec lahko izvede naročilo na naslednji način:

  • pošlje zahtevek po e-pošti na sedež družbe zal-mavrica@siol.net
  • pokliče na sedež družbe 03/492-34-40
  • naročilo sam odda na spletni strani www.knjizna-polica.si

Kupec lahko pridobi naročilo v naslednjih jezikih:

  • v slovenščini (velja za kupce iz območja Republike Slovenije)
  • v tujih jezikih, če je dobavljivo s strani tujih knjigarn ali založniških hiš

Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročeno knjigo.

Cena poštnine

  • Plačilo po predračunu:  Plačilo se izvede na podlagi predračuna. Poštnine ni (ob dostavi se ne plača ničesar).
  • Plačilo s kreditno kartico: Plačilo se izvede s kreditno kartico, Poštnine ni (ob dostavi se ne plača ničesar).

BREZPLAČNA POŠTNINA – Za vsa naročila po povzetju v vrednosti nad  30,00 eur stroške poštnine krije podjetje Mavrica d.o.o., Celje.

Naročene izdelke vam bo dostavila Pošta Slovenije, predvidoma v dopoldanskem času (med 8-13 uro). V primeru da vas ne bo doma, vam bo poštar pustili obvestilo, s katerim nato prevzamete paket na najbližji pošti.

Upravitelj spletne knjigarne si pridržuje pravico do zavrnitve oddanega naročila po lastni presoji.

Vračilo artiklov oz. Odstop od pogodbe (Velja 33 dnevno jamstvo):

Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravico pri vračilu naročenih in prejetih artiklov. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe in ne za nakupe za nadaljno prodajo) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: zal-mavrica@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok začne teči en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (gre za dogovor med kupcem in dostavljalno službo). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. O vaši nameri nas pred vračilom artikla le obvestite preko telefona 03/492-34-40 ali preko e-maila: zal-mavrica@siol.net.

Nepoškodovane knjige nam v enaki količini in originalni embalaži s priloženim originalnim računom in kopijo vašega osebnega dokumenta ter izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe (nahaja se na strani PISRS – kliknite tukaj), pošljite na naslov:

Mavrica d.o.o.
Gallusova 2
3000 Celje

s pripisom “odstop od pogodbe”

Stroške vračila blaga krije kupec.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pred opravljanjem vračila kupnine mora potrošnik predložiti tudi dokazilo, da je blago že poslal na sedež podjetja. Ne velja v primeru, da je podjetje vrnjeni paket že prejelo.

Prosimo vas, da ob vračilu blaga navedete številko transakcijskega računa, bodisi v obliki dopisa, ki naj bo priložen v paketu, ali pa nam vaše podatke in TRR sporočite na elektronski naslov zal-mavrica@siol.net.

Za vračila kupnine plačane s kreditnimi karticami, Moneto, Abanetom je rok za vračilo 30 delovnih dni oz. ko je iz prejetih izpiskov ponudnika razvidno plačevanje s kreditnimi karticami, Moneto oz. Abanetom, da je šlo za bremenitev računa stranke. Pri vračilu vam bomo od kupnine odšteli 5 % vrednosti zaradi plačila provizije.

Opomba: 33-dnevno jamstvo velja samo za knjige

Vračilo drugih artiklov (izdelki za zdravje in dom) oz. odstop od pogodbe:

Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravico pri vračilu naročenih in prejetih artiklov. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe in ne za nakupe za nadaljno prodajo) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: zal-mavrica@siol.net), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok začne teči en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (gre za dogovor med kupcem iz dostavljalno službo). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oz. nakupa. O vaši nameri nas pred vračilom artikla le obvestite preko telefona 03/492-34-40 ali preko e-maila: zal-mavrica@siol.net.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Embalaža zaprta in nedotaknjena. Priložena mora biti kopija računa, kopija vašega osebnega dokumenta ter izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe (nahaja se na strani PISRS – kliknite tukaj). TRR nam lahko sporočite tudi na elektronski naslov Stroške vračila blaga krije kupec.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pred opravljanjem vračila kupnine mora potrošnik predložiti tudi dokazilo, da je blago že poslal na sedež podjetja. Ne velja v primeru, da je podjetje vrnjeni paket že prejelo.

Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo odpremljeno po natančnih navodilih potrošnika, za potrebe nadaljne prodaje.

Možnost vračila za druge artikle ne velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža ter da je bil artikel že uporabljen.

Vračilo nam pošljite na naslov:

Mavrica d.o.o.
Gallusova ulica 2
3000 Celje

s pripisom “odstop od pogodbe”

Stroške vračila blaga krije kupec.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.

Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:

  • odprava napake ali
  • zamenjava blaga ali
  • vračilo plačanega zneska.

 

Kdaj gre za stvarno napako?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. 

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v zakonsko določenem roku. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Informacije

Za morebitne dodatne informacije smo vam ves čas na voljo na zal-mavrica@siol.net ali do 16h na telefonu 03/492-34-40, kjer vam bomo z veseljem pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja, predloge in želje.

Piškotki (Cookies)

Piškotki so tekstovne datoteke, ki na strežniku prepoznajo vaš računalnik. Piškotki sami po sebi ne prepoznajo individualnega uporabnika, pač pa računalnik, ki je bil uporabljen pri dostopu.

Ko vstopite na posamezno spletno stran, je vašemu računalniku avtomatično dodeljen piškotek. Ko se kot uporabnik ob vsakem naslednjem obisku vrnete na to stran, jo brskalnik “pokaže” strežniku ter tako ohrani nastavitve, ki ste jih kot uporabnik že uporabil ter tako omogoči uporabniku enkratno prijavo brez vnovičnega vnašanja uporabniškega imena in gesla ob vsakem naslednjem obisku. Piškotke uporablja večina vodilnih spletnih strani.

V piškotku so osnovni podatki o uporabnikovem obisku določene spletne strani, in sicer (npr. ime obiskovane spletne strani, ki jo opravi v svetovnem spletišču) vsebina piškotka se shrani v računalniku uporabnika v posebnem direktoriju. Z dvakratnim klikom na datoteko dobimo podrobnejše informacije o obiskani spletni strani, datumu in uri obiska. Vsi ti podatki so shranjeni tudi pri upravljavcu spletne strani, ki jo uporabnik obiskuje. Več o piškotkih, ki jih uporablja spletna stran cangura.com TUKAJ >>

Varnost nakupa prek spletne knjigarne

Upravitelj spletne knjigarne uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Spremembe splošnih pogojev

Upravljavec si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni oziroma dopolni določbe splošnih pogojev za uporabnike spletnega portala.

Končna določila

Uporabnik ob registraciji oz. nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne knjigarne www.knjizna-polica.si in da se z njimi strinja.

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno sodišče v Celju. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in napisanem besedilu.

Podjetje si pridržuje pravico do preklica naročila, če je artikel v času oddaje naročila pošel.

Uspešno branje, nakupovanje, listanje po knjigah ter poskakovanje Vam želi …

ekipa spletne knjigarne www.knjizna-polica.si